Sr. Pérez

[CA]

Actualització:

06.02.2019.

Posem uns graons perquè no rellisqui tant.

04.02.2019.

Les nenes i nens de Súria ja han visitat la caseta del ratolí Pérez. Voleu veure algunes de les notes que li han deixat?
Ho podeu fer aquí: https://goo.gl/nNVCpc.

26.01.2019

Quan a un nen li cau una dent la posa sota el coixí i, mentre dorm, el ratolí Pérez la canvia per un regal.

El rei Alfons XIII, quan tenia 8 anys, era un nen una mica poregós i feia poc havia perdut una dent. La seva mare, la reina Maria Cristina, que era la regent fins que el petit rei complís la majoria d’edat, l’anomenava afectuosament Bubi.

Un dia, el petit esperava el ratolí Pérez, i després d’esperar-lo durant molta estona va aparèixer. El petit rei es va convertir en ratolí i va fer un meravellós viatge de la mà del ratolí Pérez perquè conegués com vivien els seus petits súbdits, alguns de molt pobres com el nen anomenat Gilito. Bubi va aprendre valors com la valentia, la cura dels seus súbdits i la generositat.

Hola!

Aquesta vegada no parlarem de cims, sinó d’un lloc molt especial. El ratolí Pérez també té una caseta al poble on vivim! Sembla ser que l’amo i els seus amics l’han ajudat a construir-la. Us preguntareu què faig jo en tot això. Bé, pel que sembla, el ratolí Pérez no és gaire amic dels gats i em presto voluntària per vigilar-li la casa. També m’acompanyen en aquesta missió dos dels meus amics, la Bora i el Maco.

Hem fet un mapa perquè pugueu arribar-hi sense perdre-us i fer una visita al senyor Pérez. Si no el veieu pas, no us preocupeu, podeu deixar-li una nota a la llibreta que té dins la caseta. És un ratolí molt ocupat i no passa gaire temps a casa, només quan ha de descansar.

Voleu saber on és?

Des de Súria podeu dirigir-vos al carrer de l’Areny i seguir el curs del riu Cardener fins arribar al pont de Reguant, el creuem i pugem fins a Reguant. Anem per la dreta i creuem per sota el pont de la carretera C-55. Una vegada hem passat el pont, el camí es divideix en dos i nosaltres agafarem el corriol de l’esquerra, i a uns cent cinquanta metres la trobareu.

Respecteu l’entorn i deixeu-lo tal com us agradaria trobar-lo.

Gaudiu dels passejos i si voleu, compartiu les vostres fotos amb les etiquetes #rutesambgos i #ratolíPérez

Hi han col·laborat: L’Aleix, que ha fet un treball impecable amb la fusta; la Cristina i la Meri, que han donat molt bones idees; l’Àngel, que n’ha fet la instal•lació; la Carme, amb el disseny de la caseta; Traduccions ESS (Elena), que ha deixat el text impecable com fa sempre amb el blog de l’Hera; i l’Hera, la Bora i el Maco, que s’encarreguen de la seguretat del senyor Pérez.

[ES]

Actualización:

06.02.2019.

Ponemos unos escalones para que no resbale tanto.

04.02.2019.

Las niñas y niños de Súria ya han visitado la casita del ratoncito Pérez. ¿Queréis ver algunas de las notas que le han dejado?
Podéis verlas aquí: https://goo.gl/6S5GuV.

26.01.2019

Cuando a un niño se le cae un diente lo pone debajo de la almohada y, mientras duerme, el ratoncito Pérez lo cambia por un regalo.

El rey Alfonso XIII, cuando tenía 8 años, era un niño un poco miedoso y recientemente había perdido un diente. Su madre, la reina María Cristina, era la regente hasta su mayoría de edad y lo llamaba cariñosamente Bubi.

Un día, el pequeño esperaba el ratoncito Pérez, y después de esperar mucho rato apareció. El pequeño rey se convirtió en ratón e hizo un maravilloso viaje de la mano del ratoncito Pérez para conocer cómo vivían sus pequeños súbditos, algunos muy pobres como el niño Gilito. Bubi aprendió valores como la valentía, el cuidado de sus súbditos y la generosidad.

¡Hola!

Esta vez no hablaremos de cimas, sino de un lugar muy especial. ¡El ratoncito Pérez también tiene una casita en el pueblo donde vivimos! Se ve que mi dueño y sus amigos lo han ayudado a construirla. Os preguntaréis qué pinto yo en todo esto. Bien, al parecer, el ratoncito Pérez no se lleva bien con los gatos y me presto voluntaria para vigilar su casa. También me acompañan en esta misión dos de mis amigos, Bora y Maco.

Hemos hecho un mapa para que podáis llegar sin perderos y hacer una visita al ratoncito Pérez. Si no lo veis, no os preocupéis, podéis dejarle una nota en la libreta que tiene dentro de su casita. Es un ratón muy ocupado y no pasa mucho tiempo en casa, solo cuando tiene que descansar.

¿Queréis saber dónde está?

Desde Súria, podéis dirigiros a la calle de l’Areny y seguir el curso del río Cardener hasta llegar al puente de Reguant, lo cruzamos y subimos hasta Reguant. Vamos por la derecha y cruzamos por debajo del puente de la carretera C-55. Una vez pasado el puente, el camino se divide en dos y nosotros cogeremos el sendero de la izquierda, y a unos ciento cincuenta metros la encontraréis.

Respetad el entorno y dejadlo como os gustaría encontrarlo.

Disfrutad de los paseos y si queréis, compartid vuestras fotos con las etiquetas #rutesambgos y #ratoncitoPérez

Han colaborado: Aleix, que ha hecho un trabajo impecable con la madera; Cristina y Meri, que han dado muy buenas ideas; Àngel, que ha hecho la instalación; Carme, con el diseño de la casita; Traduccions ESS (Elena), que ha dejado el texto impecable como hace siempre con el blog de Hera; y Hera, Bora y Maco, que se encargan de la seguridad del señor Pérez.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto:
search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close